viernes, 12 de junio de 2015

Final de legislatura

Quan fa quatre anys vaig ser elegit regidor a l'ajuntament per les llistes de Bloc-Compromis, i vist el resultats de les eleccions, en les quals el PP va aconseguir quatre regidors (és a dir, siga majoria absoluta), em vaig marcar una “fulla de ruta”: la idea era fer una oposició constructiva, procurar informar de tot el que ocorria a l'ajuntament i fer política de proximitat parlant amb la gent al carrer,. L'objectiu era presentar-me a les següents eleccions i canviar els resultats.

Pense que els últims quatre anys han sigut els pitjors de l'etapa democràtica al nostre poble. Quan començarem aquesta legislatura, li diguérem a l'alcalde que mai a Penàguila hi havia hagut un alcalde amb tant de poder: era president de la mancomunitat del Xarpolar, tenia majoria absoluta a l'ajuntament i estava ben posicionat en el seu partit. Li demanarem que ho aprofitara pel bé del poble.

Per desgracia, al poble no ens ha servit de res: poc a poc ha aconseguit tenir en contra a quasi totes les associacions del poble, es va oblidar de la cultura, les instal·lacions esportives estan pitjor que mai, el poble està fet a trossos,  des de el primer dia es va  repartir el treball de manera “partidista”, afavorint sempre els mateixos... De totes les promeses electorals amb les que va guanyar les eleccions, no en va assolir cap ni una.

A pesar de tot, hem intentat proposar i millorar en la mesura que ens ha sigut possible aquesta situació, però per desgracia, l'equip de govern no ha comptat amb la resta dels regidors per a res.

Pense que la ruta que em vaig marcar l'he portada fins al final. Quan es van apropar les eleccions, vam començar a negociar amb EU per fer un pacte i presentar-nos junts a aquestes eleccions. A aquestes converses es va afegir el PSOE. Per diversos motius, vaig decidir no unir-me a la coalició electoral que plantejaven tots dos. Després, per motius de salut, vaig prendre la decissió de no presentar-me tampoc pel meu compte. 

És clar que els veïns de Penàguila han demanat un canvi, farts de la situació de l'ajuntament durant aquests quatre anys. Evidentment, jo no he aconseguit canviar els resultats, però considere que el meu gra de sorra està ahí.

Des d'aquest blog vull donar les gracies a totes les persones que durant aquests quatre anys, amb el vostre suport i el vostre interès, m'heu donat ànims per continuar.

Espere que amb la constitució del nou ajuntament canvien les coses i un nou temps polític ens ajude a millorar un poble que necessita de l'ajuda de tots.

Per acabar, dir-vos que la meua trajectòria política no acaba ací. Açò no és un punt i final; simplement, un punt i seguit. Deixaré obert aquest blog, perquè pense que hi ha molta informació publicada que pot ser d'utilitat i que mostra com han sigut aquesta última legislatura. Continuaré amb publicant mentre considere que siga necessari i estaré disposat a ajudar a qui necessite ajuda, independenment del partit a què represente. 

De nou, moltes gràcies a tots.






No hay comentarios:

Publicar un comentario